top of page

"Marketing is no longer about the stuff you make but the stories you tell"

Seth Godin, author and marketing expert

סיפור מדויק, השפעה גדולה 
איך לשדרג את כישורי ההשפעה שלך בעזרת סיפור

הסדנה שתלמד אותך לספר סיפור
שמייצר השפעה אמיתית בעבודה ובחיים האישיים

424714045_10159819141223568_7201185984820219809_n_edited.jpg

במהלך הסדנה נלמד כיצד לספר סיפור בצורה שתשאיר רושם, תסחוף את הקהל ותסייע לך להבליט את המסר שלך. בין אם בהצגת רעיון טכנולוגי, ניהול פגישה או ניהול צוות, היכולת לספר סיפור בצורה ממוקדת ומרגשת היא אחד הכלים החשובים ביותר להצלחה בעולם ההייטק. בסדנה נלמד כיצד לעצב את הסיפור שלך כך שהוא יעורר השראה ויתקבל בצורה חדה וברורה.

הסדנה מציעה גישה אישית וממוקדת, שמאפשרת למשתתפים למצוא את הסיפור שלו ולהתאים אותו להםצרכים האישיים והמקצועיים. כל סיפור יכול להיות כלי להעברת רעיונות, שיתוף חוויות והעברת מסרים באופן שהופך אותם למוחשיים ובלתי נשכחים. בסיום הסדנה נוכל להתחיל להשתמש בכוח הסיפור לשדרג את יכולת ההשפעה שלך על הצוות, הלקוחות ובעלי עניין נוספים.

WhatsApp Image 2024-02-13 at 11.59.05 (1).jpeg

מה נלמד בסדנה?

  • בניית סיפור אישי מנצח - כיצד לעצב סיפור שיהדהד ויתקבל

  • הכוח של סיפור בעבודת צוות - איך סיפור מחבר ומניע קבוצות לעשייה

  • תכנון הסיפור כך שיתפוס תשומת לב - כלים ליצירת סיפור שיזכרו

  • הכנסת רגשות וסיפור אישי - איך לשלב רגשות בסיפור בעדינות ובצורה אפקטיבית

  • הסיפור ככוח למיתוג אישי - איך סיפור יכול לחזק את הזהות המקצועית שלך

הגישה שלנו מבוססת על שיטות מוכחות ומעניקה לעובדים חוויה פרקטית ואינטראקטיבית – עם תוצאות שארגון מרגיש.

"The most powerful person in the world is the storyteller"

Steve Jobs

דוגמאות לאתגרים שהסדנה נותנת להם מענה אפקטיבי

חוסר בהבנה כיצד לבחור את הסיפור הנכון

האתגר בלהיות זכור אחרי פגישה או מצגת

קושי בהנעת שיחה או מצגת בצורה מרשימה

קושי בהחדרת רגשות ותחושות לתוך סיפור מקצועי

חוסר יכולת להשפיע על צוותים או לקוחות

חוסר יכולת להעביר מסר בצורה ממוקדת וברורה

קושי בהעברת רעיונות טכנולוגיים בצורה נגישה

קושי בעניין או בעניין של הקהל במהלך מצגת

איך זה יכול להפוך לתהליך אף יותר משמעותי בארגון?
בנוסף לסדנה חד-פעמית, אנו מציעים תהליך עומק קבוצתי שמייצר שינוי עמוק לאורך זמן. תהליך זה כולל 6 מפגשים אינטראקטיביים לקבוצות של עד 12 משתתפים, שבהם נחקור לעומק את אתגרי תקשורת, נתמודד עם אתגרים ונבנה אסטרטגיות אישיות לעמידה במטרות.

התהליך מאפשר שיתוף פעולה ולמידה הדדית, ומסייע לעובדים להטמיע את הכלים החדשים בצורה הדרגתית ופרקטית, עם ליווי אישי ומותאם לצרכי הארגון.

תחילת השנה הוא הזמן המושלם להתחיל להטמיע סגנונות תקשורת חדשים שמובילים לתוצאות.
אם גם השנה רציתם לראות שיפור אמיתי בעבודה ובמוטיבציה של הצוות – עכשיו זה הזמן להתחיל. בואו נבנה יחד את הדרך להצלחה עם סדנה שתעזור לעובדים שלכם לעמוד ביעדים בצורה חכמה וממוקדת

סדנה חכמה, אפקטיבית וגם נעימה. ניכר ברות שהיא מנוסה ומכירה איך המנגנונים שלנו עובדים ואיך אנחנו יכולים לבצע שינויים בקלות יחסית - אם רק יודעים איך. הפידבקים היו מעולים, גם ותיקי סדנאות באו לומר שנהנו ויצאו עם תובנות חשובות מהסדנה.
מומלץ, בטח!

אבי אוסטפלד, מייסד ומנכ"ל, MakeLab

​פעם ראשונה שאני שומע על 7 השלבים ואני מתכוון ליישם. 2 דברים  שאמרת תפסו אותי. 
אין הרגלים רעים, יש הרגלים שקל לנו לעשות או לברוח אליהם. 
לא נפטרים מהרגל רע, פשוט מחליפים בהרגל שמקדם אותנו
כמו כן, דף המשימות למילוי עצמי, נתן לי תובנות שלולא הייתי חושב עליהן ורושם על הדף, לא בטוח שהיו שוקעות במחשבותיי. 
לסיכום, אחלה קורס עם מלא תובנות לחיים.

עודד רום. יזם

האם יש תמיכה לאחר הסדנה?

לאחר הסדנה ניתן לקבל תמיכה והכוונה להטמעת הכלים והאסטרטגיות שנלמדו, כולל פגישות מעקב או סדנאות נוספות, בהתאם לצורך.

מה אקבל בסיום הסדנה?

בסיום הסדנה תוכלו לבנות ולהעביר סיפורים בצורה שגורמת להם להשפיע ולהיתפס בזיכרון. תלמדו כיצד לשלב רגשות, לבחור את הסיפור הנכון ולהשתמש בכוח הסיפור כדי לחזק את ההשפעה שלכם בעבודה ובחיים האישיים.

כמה זמן נמשכת הסדנה?

הסדנה נמשכת עד שעתיים, והיא כוללת תרגילים חווייתיים, דיונים קבוצתיים, ויישום מעשי של החומר הנלמד.

למי הסדנה מתאימה?

הסדנה מתאימה לאנשי הייטק, מנהלים ומובילי צוותים שמחפשים לשדרג את יכולת ההשפעה שלהם בעבודה. אם אתם מציגים רעיונות, מנהלים פגישות או רוצים לשפר את יכולת השכנוע שלכם, הסדנה תספק לכם כלים מעשיים

 

ניתן להתאים את ההרצאה או הסדנה עבור הארגון שלכם.

בשיחה טלפונית או בפגישה פנים מול פנים נדון על:​

1. המטרות העיסקיות שלכם

2. מה אופי המפגש המבוקש

3. נבחר את התכנים שנעביר במפגש/ים 

bottom of page